Hold styr på kontakter og kunder online

uniCRM samler alle dine kontakter og kunder i et online kundekartotek. Det betyder at du altid har samlet alle dine emner ét sted. Under hver kontakt, kan du samle alle essentielle informationer, så de altid er tilgængelig når du har brug for dem. Kontakter kan inddeles efter type, eksempelvis ”Kunder” eller ”Emner”.

Du kan desuden markere dem med tags, så du hurtigt kan finde forskellige kontakter baseret på din egen kategorisering. Ud over dette, er det også muligt at samle dine kunder eller emner i forskellige salgssegmenter. Det lyder måske kompliceret, men vi har gjort det så simpelt, at du ikke kan lade være med at bruge det, når først du har prøvet det én gang.

Skab overblik over kontakter og salgsaktiviter - på samme tid!

Ved at have samlet alle dine kontakter, sammen med dine salgsaktiviteter, får du en effektiv kundestyring. Udover at have overblik over dine egne kontakter og noter, har du også mulighed for at se dine kollegaers. På den måde, kan der skabes overblik over hele salgsorganisationen. Det betyder også, at man ikke er så sårbar i perioder, hvor man eksempelvis mangler en kollega. I det tilfælde, vil man have mulighed for at overtage de opgaver eller aftaler, som denne kollega har lagt ind i uniCRM.

Det handler nemlig om overblik, og om at have de rigtige informationer tilgængelig, på de rigtige tidspunkter. Alt dette hjælper uniCRM dig med. Ved at samle dit online kundekartotek, og alle dine salgsaktiviteter ét sted, behøver du aldrig at bekymre dig om glemte aftaler igen.

 

 

uniCRM.dk er ejet af Webitall ApS