Slut med post-its - brug et CRM system til at skabe overblik

uniCRM er et godt værktøj til salgsstyring. Ved at organisere din salgsindsats i uniCRM, kan du skabe det overblik over dine salgsprocesser, som gør at de kan håndteres effektivt.

Der findes mange forskellige måder, at organisere sin salgsindsats på. Man kan huske alle sine aftaler i hovedet, skrive små gule lapper, eller have noter i Outlook. Vores erfaring er, at det i længden ikke er specielt effektive salgsværktøjer. Tværtimod har aftaler en tendens til at forsvinde. Det er heldigvis aldrig for sent, at begynde at organisere sig mere effektivt, og skabe salgsstyring i virksomheden.

Alle aftaler og salgsindsatser samlet på én sted

Ved at samle det hele i uniCRM, får du alle dine aftaler samlet et sted, og tilgængelig på alle platforme. Det betyder, at du hurtigt kan tilgå dine data uanset om du er på kontoret, eller om du står ude ved en kunde eller emne.
Ud over dine egne aftaler, får du også et overblik over dine kollegaers salgsaktiviteter. Det betyder at uniCRM, kan bruges til salgsstyring af hele virksomhedens salgsindsats.

Det betyder også, at i aldrig behøver at glemme en aftale igen, fordi en kollega mangler på kontoret. Tværtimod kan alle opgaver let videregives, og varetages af alle i organisationen.

Hvis du har spørgsmål til uniCRM som salgsværktøj, er du altid meget velkommen til at kontakte os. Så hjælper vi dig hurtigt i gang, med at få styr på din salgsindsats. Du kan prøve den fulde version af uniCRM gratis i 28 dage.

 

uniCRM.dk er ejet af Webitall ApS